4th Dutch SB meeting (June 25, 2006)

Please register or login

Welcome to ScubaBoard, the world's largest scuba diving community. Registration is not required to read the forums, but we encourage you to join. Joining has its benefits and enables you to participate in the discussions.

Benefits of registering include

  • Ability to post and comment on topics and discussions.
  • A Free photo gallery to share your dive photos with the world.
  • You can make this box go away

Joining is quick and easy. Log in or Register now!

El Orans

ScubaBoard Supporter
ScubaBoard Supporter
Messages
16,452
Reaction score
44
Location
The Netherlands
# of dives
500 - 999
Dames en heren,

op zondag 25 juni 2006 is het weer zover.

De vierde Nederlandse SB duikdag.

Lokatie: Zeeland
#1 Gemaal van Dreischor
#2 Nieuwe Kerkweg

Tijd: 10:00 - 16:00

Plan: eens kijken wie er achter de user ID's schuil gaan, lekker in het zonnetje zitten etc..

Laat even weten of je aanwezig zal zijn.

Laurens

PS Uiteraard zijn alle Belgische duikers ook van harte welkom.

For the non-Dutch speaking diving enthusiasts among us who'd like to know what is written above: June 25th, 2006; Gemaal van Dreischor; Nieuwe Kerkweg; The Netherlands; 10:00 AM; be there! :D
 
Doh - nog een dag waar ik al bezig ben. Wat denk je van een DutchSB door de weekse avond duik in midden Nederland (Vinkeveen?) een van deze dagen?
 
BarryNL:
Doh - nog een dag waar ik al bezig ben. Wat denk je van een DutchSB door de weekse avond duik in midden Nederland (Vinkeveen?) een van deze dagen?
Deze week zit vrij vol maar volgende week woensdagavond moet kunnen. Ben al een tijdje niet meer in Vinkeveen geweest...
 
Nou, deze keer ben ik al geslaagd voor mijn duikexamen (alles goed, een 10!), dus als ik tijd heb kom ik misschien wel!
P.S.: SB Calendar. :wink:
 
Helaas moet ik wegens persoonlijke verplichtingen afzeggen voor de 25e.
 
Wat jammer!
Nou ja, de volgende keer dan maar weer!
 
Ik ben komende zondag (11 juni) wel aanwezig bij de GODD. Wellicht zie ik daar nog wat Nederlandse of Belgische SB-ers?
 
El Orans:
Deze week zit vrij vol maar volgende week woensdagavond moet kunnen. Ben al een tijdje niet meer in Vinkeveen geweest...
Woensdagavond een duik met BarryNL gemaakt. Het water is daar wel eens warmer geweest. Zoals gebruikelijk is het zicht op het diepe platform waardeloos.

Toch leuk om weer een SB-er te ontmoeten.
 
https://www.shearwater.com/products/swift/

Back
Top Bottom