Dutch scuba fans?

Please register or login

Welcome to ScubaBoard, the world's largest scuba diving community. Registration is not required to read the forums, but we encourage you to join. Joining has its benefits and enables you to participate in the discussions.

Benefits of registering include

  • Ability to post and comment on topics and discussions.
  • A Free photo gallery to share your dive photos with the world.
  • You can make this box go away

Joining is quick and easy. Log in or Register now!

Hi!

Currently in Amsterdam, have worked worldwide as diver for the last 6 years. Not diving so much in The Netherlands but want to pick up my drysuit diving this year so need to get in!
 
Hi!

Currently in Amsterdam, have worked worldwide as diver for the last 6 years. Not diving so much in The Netherlands but want to pick up my drysuit diving this year so need to get in!

Have you also worked as a dive guide in Komodo (6 years ago, Divine Diving)? You look familiar :)
 
Have you also worked as a dive guide in Komodo (6 years ago, Divine Diving)? You look familiar :)

Yes that was me!
 
I do most of my dives in de groene heuvels near Nijmegen. Like many I too dive occasionally at de Vinkeveense plassen and de Beldert too.
 
Hey guys, my name is Rianne and I live in Friesland. But fortunately I don't spent too much time up in the cold North as I dive and travel for work! My website is www.DutchMermaid.com :D Every now and then my friends convince me to do Zeeland but I get cold quite quickly and still haven't joined the dry suit side... soo :D
 
Ook ik lees hier regelmatig, geloof dat dit mijn eerste post wordt :)
Ik duik met het hele gezin in midden Nederland (van hoofddorp tot de Beldert en alles er tussenin).
 
Cool to see a lot of people visit de Beldert! Definitely will let you guys know when I am certified and do more dives there!
 
Cool to see a lot of people visit de Beldert! Definitely will let you guys know when I am certified and do more dives there!

Top put om te trainen en vrij te duiken. Wij waren er vorige week nog. Was erg rustig wat als het weer beter wordt wel eens anders kan zijn.
Wel nog veel leven voor de tijd deze tijd van het jaar, paar flinke baarzen en een andere groep had nog een snoek en steur gezien.
 
Top put om te trainen en vrij te duiken. Wij waren er vorige week nog. Was erg rustig wat als het weer beter wordt wel eens anders kan zijn.
Wel nog veel leven voor de tijd deze tijd van het jaar, paar flinke baarzen en een andere groep had nog een snoek en steur gezien.

Het ontbreken van een echte winter zal daar mee te maken hebben...ben erg benieuwd, kan niet wachten om er ook onder water te gaan kijken!
 

Back
Top Bottom