• Welcome to ScubaBoard


  1. Welcome to ScubaBoard, the world's largest scuba diving community. Registration is not required to read the forums, but we encourage you to join. Joining has its benefits and enables you to participate in the discussions.

    Benefits of registering include

    • Ability to post and comment on topics and discussions.
    • A Free photo gallery to share your dive photos with the world.
    • You can make this box go away

    Joining is quick and easy. Login or Register now by clicking on the button

Divestock.com still legit?

Discussion in 'General Scuba Equipment Discussions' started by FettSolo, Nov 5, 2020.

  1. Azraelien

    Azraelien Registered

    # of Dives: 100 - 199
    Location: Slovakia
    30
    22
    Yeah I bought stuff off them like 2 years ago (Tecline sidemount BCD, spring straps and a few other things) - v long delivery/wait times (like up to a month or more) but otherwise no problems, great prices and relatively good communication, although you have to poke them occasionally - but it seems from comments above that they may have gone downhill recently.
     
  2. Jake 10

    Jake 10 Contributor

    # of Dives: 50 - 99
    Location: Herndon, VA
    665
    644
    I tried placing an order shipped to Virginia USA, and at checkout I got a message that reads as follows;

    upload_2021-7-22_13-9-37.png
     
  3. rjack321

    rjack321 ScubaBoard Supporter ScubaBoard Supporter

    # of Dives: 1,000 - 2,499
    Location: Port Orchard, Washington State
    11,322
    6,146
    Despite never getting your product?
    What was the reason?
     
  4. MaxBottomtime

    MaxBottomtime Instructor, Scuba

    # of Dives: 2,500 - 4,999
    Location: Torrance, CA
    9,669
    10,412
    "The case was closed as it wasn’t a billing issue. You can appeal the outcome of this case on or before July 31, 2021 at 10:20:59 AM PDT."

    How could it not be a billing issue? I canceled the order, never heard back from Divestock despite several emails, and never received a refund. I tried to get a refund through my bank as well but so far, no luck there. They told me to keep trying to contact Divestock.
     
  5. LorenzoM

    LorenzoM New

    # of Dives: 500 - 999
    Location: Melbourne
    1
    0
    I have used Divestock before, it appears they don't have items in stock but rather order them after you order them. It can take a while. My last order had not arrived after a few months and when I requested an refund I got a we are busy at the moment, will get back to you etc. After a few emails and a few weeks nothing. I did a PayPal dispute and was found in my favour but have lost the shipping (which is quite expensive). Have sent emails, messages on FB etc but no response. Best to avoid Divestock which is based in Estonia.
     
  6. MaxBottomtime

    MaxBottomtime Instructor, Scuba

    # of Dives: 2,500 - 4,999
    Location: Torrance, CA
    9,669
    10,412
  7. Bigbella

    Bigbella Contributor

    # of Dives: I'm a Fish!
    Location: San Francisco
    1,216
    1,317
    Damn!

    I just checked -- the last time that I dealt with them, was back in 2018; and aside from items being "shipped 5 to 10 days," due to a backorder, everything arrived in due time.

    Never again . . .
     
  8. Islam Ramadan

    Islam Ramadan New

    # of Dives: 0 - 24
    Location: Kuwait
    0
    0
    I ordered from 4 months ago the order is canceled no refunded till now and they blocked my mail (divestock) how can i get back my money ?!
     
  9. mac64

    mac64 Contributor

    # of Dives: 5,000 - ∞
    Location: Ireland
    933
    675
    Latest email I got.
    a1d0fed8749cda26c4f8ba7dd0829c70.jpg
    Merilin Viira (DiveStock)

    Aug 10, 2021, 13:11 GMT+3

    Dear Martin,

    Thank you for your email and so sorry for the late reply, I was out of the office.
    We would like to offer our deepest apologies for the trouble you had to experience with Divestock. This situation is not ordinary and these incidents are not typical of us. We are very serious when it comes to our client’s satisfaction and have a zero-tolerance policy in this respect. We do our best to complete the refunds as soon as possible, unfortunately, due to the errors and with the lack of personnel it just takes way more time than usually. We are very sorry that this happened with you.

    Unfortunately, our new customer service agent sent out the wrong automatic email, inside the EU refunds are made within 7-14 working days.

    We are truly sorry for any inconvenience it may cause you, but we are hoping for your kind understanding.
    (Thankfully I didn’t spend a lot of money)
     

Share This Page