Maatje(s) gezocht voor één of twee trips in 2024

Please register or login

Welcome to ScubaBoard, the world's largest scuba diving community. Registration is not required to read the forums, but we encourage you to join. Joining has its benefits and enables you to participate in the discussions.

Benefits of registering include

  • Ability to post and comment on topics and discussions.
  • A Free photo gallery to share your dive photos with the world.
  • You can make this box go away

Joining is quick and easy. Log in or Register now!

Cheizz

Contributor
Messages
603
Reaction score
635
Location
Netherlands
# of dives
25 - 49
Voor 2024 heb ik twee ideeën waarvoor ik een (of meerdere) maatje(s) zoek.

Idee 1: Curaçao in mei
Gebruik maken van Hemelvaartsdag (9 mei 2024) en Tweede Pinksterdag (20 mei 2024) om een 11-daagse duiktrip te plannen naar Curaçao. Appartement of hotel, duikpakket (onbeperkt lucht & lood), pick-up truck en zelf lekker ons plan trekken. Kantduiken vooral (3 per dag gemiddeld, soms 2, soms 4), aangevuld met een keer een dagje bootduiken of een nachtduik. Afwisselend riffen en wat wrakken die rond Curaçao liggen.
'Gewoon' een week Curaçao (9 dagen totaal, 7 nachten, 6 duikdagen) in die periode is ook een optie.

Idee 2: Kreta in september
Een week in de omgeving van Chania (west-Kreta, noordkust) biedt wrakken, grotten, caverns, canyons, van alles. Mogelijkheden voor dagelijkse 2-fles duiktrips per boot aangevuld met eventueel nog een kantduik of nachtduik. Daarnaast heeft Kreta ook voldoende interessante cultuur en natuur voor de afwisseling.

Iemand zin om dit mee te plannen en uit te voeren? Je kan natuurlijk ook interesse hebben in maar één van deze ideeën. Anyway, laat het me weten.

Over mij: ik ben van 1981, Advanced OW duiker, duik hele jaar door in Nederland, zowat wekelijks. Daarnaast probeer ik elk jaar één of twee duiktrips in het buitenland te doen.
 
https://www.shearwater.com/products/swift/

Back
Top Bottom