Gezocht: vaste duikbuddy/partner

Please register or login

Welcome to ScubaBoard, the world's largest scuba diving community. Registration is not required to read the forums, but we encourage you to join. Joining has its benefits and enables you to participate in the discussions.

Benefits of registering include

  • Ability to post and comment on topics and discussions.
  • A Free photo gallery to share your dive photos with the world.
  • You can make this box go away

Joining is quick and easy. Log in or Register now!

Cheizz

Contributor
Messages
603
Reaction score
635
Location
Netherlands
# of dives
25 - 49
Ik ben op zoek naar een vaste duikbuddy/partner (M/V/X). Ik ben 41 jaar, Advanced OW met ruim 30 duiken. Ik ben niet iemand die diploma’s najaagt en ook geen adrenalinejunkie. Mijn doelen voor 2023 zijn een droogpak kopen en daarmee veel duiken. Om routine op te bouwen en de basisvaardigheden te optimaliseren. In centraal-Nederland vooral (ik woon in Hilversum), maar ik wil ook weekends en een keer een week plannen om lekker veel te duiken in de rest van Europa. Op den duur wil ik ook wel een keer naar de Rode Zee of het Carribisch gebied, maar dat zal niet voor dit jaar zijn.
Ik heb mijn eigen materiaal en probeer op die manier flexibel en zelfstandig te zijn. Er zijn wat trainingen en specialties die ik komend jaar wil doen. Ook dat lijkt mij leuker om samen te doen met iemand dan alleen of met steeds wisselende partners.

Zit je min of meer in hetzelfde schuitje en zou je kennis willen maken? Reageer dan vooral. Dan kijken we of het klikt en wie weet duiken we lekker vaak samen.
 
https://www.shearwater.com/products/swift/

Back
Top Bottom